ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Bevis...

Publicerad 2011-04-12 19:53:18 i Allmänt,

Har länge funderat på det här med pannkakor eller plättar. Jag har alltid sagt att det går mycket fortare att steka plättar än pannkakor. Medans Mannen sagt precis tvärt om. Men nu är det bevisat! Bara för att det skulle gå riktigt fort tog jag fram både plättlaggen ( konstigt ord) Och stekpannan. Och minnsan! Under tiden jag stekte EN pannkaka stekte jag inte mindre än 14 plättar. Så nu är det bevisat!!!

( Har en bild på plätt&pannkaks-stekandet, men den ville inte fastna här...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela