ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Bytardag... Igen!

Publicerad 2011-04-02 20:13:33 i Allmänt,

Uppe med tuppen en lörmorgon... 06.15 var vi UPPE!!! Då hade vi redan myst i sängen lite, jag och Bäbis. Strax efter 8 kom SötasteAnnika och plockade upp mig. Vi drog ut på nya äventyr. Tyvärr är jag nog inte den aktiva bloggare jag gärna vill tro att jag är för inte ett endaste kort togs under dagen. Kläderna jag letade efter hittades, en rosa Kax-jacka och ett par svart Pop-överdragsbrallor, perfekt att ha i vår. Plus lite annat smått med... Obligatorisk fika gjorde vi med. Allt från skit-prat till förlossningsberättelser uttömdes... Som alltid lika trevligt!

Nu: soffhäng! Läggdax för längesen! Övertrötta och sockerstinna Kottar rusar fram och tillbaka genom hallen... Lika bra att bryta, INNAN nån slår ut en framtand eller två... I mon stundar barnkalas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela