ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Feber!!!

Publicerad 2011-04-16 14:39:58 i Allmänt,

Inte ofta jag har det, men i dag så. 38.1... Ont överallt!!! Huvudvärk och ledvärk hade jag redan igår när jag gick och lade mig tillsammans med Mellan. När jag vaknade hade jag även feber. Och i dag skulle även Mannen jobbaextra. Så passande! Skrotade runt och gjorde ingenting. Stor och Mellan tog på sig och gick ut en timma, då gav jag Bäbis välling och stoppade i säng. När de stora kom in frågade jag snällt om det var ok om jag gick in till Bäbis och la mig medans de åt lördagsgodis och fick se lite på TV? Helt OK sa de. Tack! Sov i två timmar!

Ute skiner solen men det blåser halvstorm... Nu väntar vi på Mannen som får stora äran att fixa mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela