ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Fredag em...

Publicerad 2011-04-01 17:22:53 i Allmänt,

På väg hem från läkarbesöket stannade jag till vid en större trädgårdbutik... Bara för att jag var värd det! Körde tur och retur 6 mil för ett besök på mindre än 20 min!?! Men tacksam ändå. Då läkaren av erfarenhet visste att om han fyllt i blanketten till F-kassan utan att jag suttit i stolen bredvid skulle det inte bli godkännt.















Delade tulpanerna med ÖmmaModer som tack för hjälpen av två dagars barnvaktande

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela