ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Kass bloggare!!!

Publicerad 2011-04-29 06:10:30 i Allmänt,

Men, men men gårdagen var allt annat än lugn! Fast helt ok... Jobb, med planering på fm för min del. Efter lunch gick SötasteAnita på rast och efter henne var tanken att det var min tur. Anita kommer tillbaka något för tidigt och vi börjar städa inför kvällen, det var vår tur att ha APTn hos oss, och vi hade fått order om att städa! Eller hur Annica??? ;) Vips var kl över 14 och det var strax dax för mellanmål. Jag hade glömt få på rast!!! Lämnade över våra barn till Fritids 16.30 och sedan var det APT. Hemma srax innan 20. Hungrig, trött och frusen! Kastade i mig en talltik fil&flingor (osötade, för att inte sockerkicka innan lägdax), en LÅÅÅNG varm dusch och bums i säng. Då var kl 21!!! Men hade mått konstigt hela dagen ju. Vaknade med västa PMSvärken, som det inte blev nått med??? Mådde nästan som jag gjorde kvällen innan jag fick feber för ett par veckor sedan... Men, tack&lov, vaknar och mår som vanligt!!!

Nu: Kaffe!!!

Strax: Väcka Kottar!!!

Väder uppdat.: Strålande sol!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela