ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Min stora dag!

Publicerad 2011-04-06 20:05:30 i Allmänt,

Nä, så stor har den inte varit ;) Började dagen lugnt och ökade...Lite present öppnande innan Mannen gav sig av till jobb. Fick jättefina örhängen! Sen en stund i soffan, sedan lite tvätt som skulle vikas, röjde snabbt i StorKottarnas rum och sedan dax för veckans shopping. Över en timma tillbringade jag på Coop, dyrt blev det... Väl hemma så kom ÖmmaModer. Blommor till krukan på trappen hade hon med sig och ett presentkort på valfria byxor. Jeans står på önskelistan då favvisarna nu sjunger på sista refrengen, så det uppskattas verkligen!

När Kottarna var hämtade blev det paket öppning på blåsig altan, även Stor och Bäbis fick väll varsit...






 


-Jag vill inte öppna paket, jag vill gunga!


Legospel!


En egen uppslagsbok. -Titta Mamma! Om bäbisar. Som du hade i magen!


När Mannen kom hem hade han med sig en vacker bukett som DuktigaSötasteVännenEmma gjort. Tack så jätte mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela