ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Onsdag kväll...

Publicerad 2011-04-13 20:20:07 i Allmänt,

Det är inte ofta men i kväll hände det: Mellan har fått skäll! LillePlutten blir hjärtskärande lessen. -Fölåt, fölåt, fölåt för allt jag gjort! Snälla Mamma! Fölå, fölåt! Vi pratade om det och han lovar bättring. Efter tandborstning, saga och mera kramar somnade han snabbt och gott.

Att Bäbis får sova en kvart mindre på dagen märks också nu. I dag somnade hon tom FÖR kl 8. HurraHurra!!!

I mon är det tidigt upp, Kottarna ska vara på fska redan 06.30. Mellans Knytteväska, Stors fruktburk och kaffebryggaren är förberedda, innan jag går och lägger mig tänkte jag plocka fram Kottarnas kläder de ska ha. Allt för att få sova en kvar extra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela