ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Bloggdebatt!!!

Publicerad 2011-08-18 18:51:16 i Allmänt,

Känner att jag måste ge mig in i det här debatten. Hur tänker människan??? Så här gjorde min mamma med mig när jag var bäbis. Det var sent 70-tal. Skulle ALDRIG falla mig in att lämna mina barn varasig i vagnen ELLER i bilen för att göra det lättvindigt för mig själv!!! Hur svårt är det att ta med vagnen in i butiken???  Ok att det blir varmt. Men vad är ett varmt barn mot ett försvunnet barn? Knäpp upp lite försiktigt! Ta av extra filten! Hur svårt kan det vara??

Kommentarer

Postat av: jenny johansson

Publicerad 2011-08-18 18:59:13

skulle alldrig våga jag heller är man så bekväm kanske man ska ge fan i o skaffa barn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela