ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Det gick bra... Hyffsat bra...

Publicerad 2011-08-02 17:57:11 i Allmänt,

Planen att vara på stranden UTAN brygga var en bra ide nacktdelen är att den stranden är väldigt djup. Stor fick lov att gå ut till bikiniöverdelens nedrekant, Mellan till naveln och Bäbis vakade jag över som en hök. Fick ändå kasta mig ut och dra upp henne TVÅ gånger!!! Och att springa ut i vattnet var absolut förbjudet, rammlar de famlänges ut i sjön bottnar de inte med armarna. De nyinköpta armpuffarna hittade vi inte... Inget folk när vi kom så det var bara att ta en plats på kanten nära vattnet. Hinkar och spadar var en hitt. Det byggdes och konstruerades. Fika vad 11.30. Hemgång vid 13. Då var alla så där lagom trötta, och hade vi stannat längre hade nått gått över styr. Har en jättesöt bild i mobilen som jag mms:ar örver.
Utvärdering av exprimentet: Ja, det kan jag tänka mig att göra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela