ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Sommar & Sol!!!

Publicerad 2011-08-04 08:28:00 i Allmänt,



Detta är dagens väderkarta!!! En stor anledning till att bloggandet blir lidande. Fast igår filmade jag lite med bloggen i bakhuvudet, fördeöver till datorn och skulle visa er... Men vad händer då??? Jo, filmen jag filmat, på Kottarna springande i sommarregnet, gick inte att visa i sitt nuvarande format!?! JAG BLIR TOKIG!!! Det här ska bara fungera!!! Så ni får då inte se Kottarna springa i det varma sommarregnet... Annars var dagen lugn, Mormodern var här med sin ömma fot, det lunchades, inne faktiskt. Fika, även det inne. Även när det inte regnade höll vi oss mest inne. Både Stor och Bäbis var lite röda efter tisdagens bad, spelar ingen roll hur väl jag smörjer och sprayar ibland händer det ändå... Men i dag gör vi ett nytt försök med Spf:n, för idag kommer kompisar från stan med 300-bussen. Planen är bad, fika, bad, lunch, mera bad och lite spring i vattenspridaren. Ett riktigt litet Tema:Vatten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela