ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Bläch!!!

Publicerad 2011-07-17 21:21:09 i Allmänt,



Det tristaste jag vet är att packa!!! Jag blir sur, arg och irriterad. Det är tom tristare än att packa UPP. Packa upp kräver ingen tanke, det är bara att ösa ner i tvättkorgen och ställa tillbaka. Ska man packa måste man tänka till. HUR länge ska man vara borta? VART ska man? VAD ska man GÖRA? VAD kommer det bli för väder? osv... Ska man sen packa till fler än bara sig själv ska vi inte prata om saken. Inte ens en fungerande PackLista har jag fått till heller. Har mest bara irrat omkring och packat ner det jag just haft i huvudet. Kommer ha glömt hälften...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela