ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

En helt vanlig torsdag...

Publicerad 2011-07-07 19:00:29 i Allmänt,

Först jobb!!! Mannen och Kottar hemma- semester! På em ringde jag i panik hit Sötase-Åsa med tillhörande barn... Kom och rädda mig! skrek jag i telefon. Och det gjorde hon,självklart! Men som den värdelösa bloggare jag är togs det inte ett enda kort. Inte på badande barn, inte på altanhäng, inte på saft i färgglada muggar, inte på vattenmelonen eller plommonen, inte på strålande sol, inte på katter, inte på barn i lekstugan, inte på springande barn i vattenspridaren... Inte på någonting togs ett endase kort!!! Men trevligt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela