ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Tisdag...

Publicerad 2011-06-14 10:29:10 i Allmänt,

Grå och trist morgon. Körde Kottar till skola/fska. Hem och träna lite, inte alls motiverad. Städa badrum, vika lite tvätt. Nu har jag gjort alla borden och ska bara göra vad jag vill...

Gårdagen var också väldigt lugn. En tur till en närliggande stad för födelsedagspresentsinköp på fm, men på morgonen tog jag en tur till Åsa för att beställa shorts till tjejerna. Hittade ett puff-mönster som hon ska sy. Trevlig kaffe-fika och sedan valdes det här tyget...

Fick med mig en klänning i samma tyg. Bedårande vacker och så ofantligt bekväm. Sällan det kombon!!!

Nu klarnar det faktiskt upp och jag tror minsann jag ska klä på mig och ta mig in till stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela