ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Tisdag!!!

Publicerad 2011-06-21 07:09:45 i Allmänt,

Kl är snart 7 och både Mellan och Stor sover. Bäbis och jag varit uppe en timma!!! Kaffe och välling i soffan. Bäbis är på ett strålande humör och gosar, busar och bara myser. Morgonen startar trögt men det gör inget, Stor har ju sommarlov så vi behöver inte  passa tiden till skolan :) Jag känner mig också hyffsat utvilad då jag gick och la mig redan före 21 igår. Jag var SÅ trött, gick och la mig på tok för sent i söndags, sov dåligt pga "Bökande" Bäbis i sängen och måndagen var grå och trist vilket inte alls gjorde saken bättre... Stackars min KäraKollegor!!! Jobba ihop med mig?!? Kan inte vara lätt...

Nu kom Mellan och värsta pusskalaset utbröt. Bäbis vill bara pussas!!! Mellan inte så pigg på pussar när han är nyvaken men det brukar vända...  Näe, dax att väcka Stor med, vägrar stressa i dag och har även flyttat min träning till 10 för att kunna lämna Kottarna senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela