ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

BytarDag!

Publicerad 2011-03-26 08:06:38 i Allmänt,

Solen skiner, efter lite hostmed. till Bäbis har vi sovit OK, hon somnade tom om när hon vaknade 05.15 och sov till 06.45! Både Mellan & Stor vaknade och är på ett strålande humör. Dagen i dag bjuder först på en tur till stan. Ska möta upp SötasteAnnica för en tur till stadens MedborgarHus. Varje höst och vår hålls det Bytardagar. Har aldrig förr varit på en VårBytarDag, men på de HöstBytarDagar jag varit på har det fyndats brutalt. Köpte alla vinterkläder till ALLA TRE kottarna för under 500 pix, och då var ett av setten så stort så Bäbis har ett sprillans nytt POP ställ som hon kan ha nästa vinter. I dag hoppas vi på jeans till Mellan! Nästa lördag bär det av till en stad inte så långt bort som har sin BytarDag då, tycker vi om.... I em väntar trädgårds fix. ÖmmaModer kommer med räffsan i högsta hugg...

Nu är kaffet kallt, varför kan jag aldrig lära mig att hälla upp liiite, och det är läge på att ta oss ur soffan.Undrar om det skulle uppskattas om jag kom i pj??? Fiffa fiffa & trixa trixa så Mamman blir en ÄrtigMamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela