ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

God Morgon! 05.55...

Publicerad 2011-03-01 06:03:44 i Allmänt,

Lång dag blir det...

Vaknade 03, inte första gånge3n, av bökande Bäbis, leta filt, och upptäckte att både Dän, Bäbis och en bit av min pyjamas är kiss-våt! F*n! Tvätta Bäbis, pj.soch sängkläder är ju nemas problemas, men det är Dän som ställer till det. NU hade det varit bra med fler filtar Åsa! Så... I fredags lämnade jag en Bäbis med tillhörande filt som luktade GårdagensKvällsMat och i dag Kiss! Tur att den iaf SER REN ut...

F-Kassan på fm, innan det måste jag hem och städa badrum och duscha. Måste även komma ihåg att ta med nått att äta i em annars orkar jag aldrig med em/kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela