ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Sååå roligt!!!

Publicerad 2011-03-01 21:15:24 i Allmänt,

De är roliga mina kollegor. Inte en tråkig stund, mycket flams och trams, men när vi väl får till det får vi till det bra. Tror inte det finns något jag inte skulle kunna prata med dem om... Tonen är rå men hjärtlig!!!

Fm-mötet på F-Kassan gick så där. Tack ÖmmaModer för stöd, stöttning och lunch. Kännde mig som ett utsketet päron när vi kom ut i från det akvariumlilla samtalsrummet... Har pratat med vår förskolechef och har en backup-plan. Men nu väntar vi och ser...

Efter mötet blev det sopp-lunch hos ÖmmaModer, som även tar Kottarna när jag åker till frissan i mon, ÄNTLIGEN!!! Som jag har längtat!!! Maten var som alltid god och jag fick med en lunch-låda till i mon. Tack!

Em bjöd på planering, filar på vår LikabehandlingsPlan och temauppstarten på mån. Hälsade på min helt egna elev. Tack Kollegorna! Avfärd till ett litet grannsamhälle för att se deras förskola. i jämförellse med oss hade de sin förskola i Globen, HUR stort som hällst! Vi rumsterar i ETT klassrum. Tack Förskolechefen!!! Men fint var det... Efter det var det föreläsning av en hygiensköterska, smitta och hur vi förhindrar det. Tacka vet jag handsprit! Guds gåva till förskoleperonalen!!!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-03-04 16:09:04

Du är rätt så rolig själv!!! Och visst har vi kul ihop!!! Bra att du känner att du kan prata med oss om allt, det är ömsesidigt! Ha det så gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela