ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Torsdag???

Publicerad 2011-11-03 06:11:07 i Allmänt,

God Morgon!!!



Magkatarren på bättringsvägen och Liten sovit hela natte i sin säng. Just nu är det fakriskt  Mellan jag vaknar med bredvid mig, och han har börjat med den DUMMA ovanan att han ROPAR för att bli HÄMTAT på natten när han vaknar :( Gillas inte!!!

Har en bra känsla i magen efter gårdagskvällen på jobbet. Efter en dag i 120 och ljudvolym på max blev kvällen otroligt lyckad och avslutades med att jag fick en stor go kram. DET gillas :)

Annars börjar faktiskt julstressen komma krypande... Det är mycket som ska hinnas med/budgetplaneras INNAN jul, det är nog det som stressar mest. Farsdag, en födelsedag, Stors pjparty, förhoppningsvis en tur till Ullared, hotellövernattning. För att inte prata om Lucia! DET måste jag rådda ihop. Lika bra att inventera vad som finns och vad som måste förnyas... Pust!!!



Nu: kom magkaterren tillbaka... Ner med axlarna.. Andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela