ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Google bilderna på HöstRusk börjar sina...

Publicerad 2011-10-06 06:09:30 i Allmänt,

Ute blåser storm, huvudvärken ligger i bakhuvudet (Har det inte släpp efter helgen SKA jag söka, lovar!) och huset luktar kattskit. Har letat igenom huset och tömmt kattlådan men det luktar ändå :( Köttfärsås i kattmage var ingen hitt...

Dagen igår var lång... Jobb till 17.30, hemma 18! Mannen och Kottar åt pasta när jag kom hem så det var bara att sätta mig vid matbordet, tack!  Stor som hade varit med kompis hela em var nöjd och glad, Mellan och Liten genom trötta, så där genom trötta att de bara skrattade åt allt. Underbart! Badet prioriterades bort och alla bums i säng. Jag och Stor myste i soffan och såg på Halv8, mysigtmysigt!

Dagen i dag bjuder på utefm för mig, SmåttingFröknarna planerar så vi har deras barn, HELA FM!!! Inget jag ser fram emot men det måste göras... Långkallsonger på! Så det blir mysbralledag i dag med, RUSKIGT nöjd över mig själv att jag äntligen köpt Me&Ibrallor, liiite dyra men ack så bra att ha. Stor har inne jympa! Måste dubbelkolla kalendern om det ska med några skogenväskor...


Det inte bara blåser, det ÖSREGNAR... Tack så mycket VäderGudarna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela