ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Litet bildregn...

Publicerad 2011-09-14 20:27:20 i Allmänt,

Vi börjar med dagen...







Stoltaste Mamman!!! Tre så duktiga Kottar jag har! Eftersom jag inte är lika modig som KusinAnna så blev det inga bad-bilder, är liiite rädd att tappa kameran i vattnet. Men så duktiga! Stor lärde sig att doppa HELA huvudet och hade tävling med sig själv om hur länge hon kunde vara under vattnet: 5 sek! Hurra!!! Mellan vågade sig tom ut på det djupa i barnbassängen och Liten tar sig, med armpuffar och pontoner, fram i vattnet på egen hand. Glada, trevliga och omtänksamma. Efter 30 min bad tog vi en fika och efter det var tanken att vi skulle ta oss ett dopp i varmbassängen. Men inte! Den var bokad. Så vi tog 30 till i barnbassängen.


Väl hemma var det Mellans tur att vara med och laga mat. Det bjöds på korvstroganoff!

Vi fortsätter med bilder från fredagens FotbollsLekis...





Match!






Nu är kl snart 20.30 och jag är aptrött... Ska kolla Fb lite snabbt, sedan bums i säng. Duscha slipper jag ju i dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela