ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Söndagkväll...

Publicerad 2011-09-04 19:43:29 i Allmänt,

Hade massor i huvudet att skriva om.... Men så fort jag satte mig här sa det bara: Poff! så var det borta... Har haft en bra dag i solen... Em spårade ur lite lätt, en underdrift, när SötasteÅsa var här med sina Kottar (Det var ju inte HENNES kottar som spåradeur, utan MIN Stor. Så här i efterhand har hon insett sin brutala miss och snällt bett om utsäkt). Just det: Liten fick en supersöt klänning i födelsedagspresent, har bild i kameran men orkar inte resa mig för att hämta den... Blir nog outfiten i mon :)

Näpp, ett snabbt röj av vardagsrummet sedan paddar jag min i TVsoffan med en kopp te innan läggdax... Har visst utedag i mon... Hoppashoppashoppas det inte ÖSregnar iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela