ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

EttKortITimmen?

Publicerad 2012-04-14 07:28:38 i Allmänt,

Har varit, pga olika omständigheter, kass på att blogga, mest för att jag inte mått så bra. Är det stress? Är det en tidig 40års kris? Eller nått annat? Jag tippar på långvarig stress. Sån stress jag inte kan påverka själv. Det är så invecklat att jag inte ens tänker försöka förklara. Jag gör vad jag kan för att tråckla upp det iaf.
Idag är det tänkt att det ska bli en lugn och skön hemmadag. Hoppas verkligen vädret håller i sig för min önskan är att tillbringa det i det blivande smultronlandet.
Så, mycket så har det blivit det sista har jag märkt, med start nu kl 7.30 kör vi EttKortITimmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela