ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Onsdag...

Publicerad 2012-02-29 17:57:04 i Allmänt,

Tyckte jag var bättre... Så jag skickade i väg Mannen tillbaka till jobbet efter att han hämtar Kottarna när Stor fick ont i magen. Kan man ju fundera på om hur bra ide det var... Men iaf: Magontet gick över omgående då hon kom hem. Efter en stund kom det fram att ontet berodde på att hon var orolig för mig! Lilla Pluttan! Hon var rädd att jag skulle bli så yr att jag ramlar. Vi pratade om det och jag ringde fritids och förklarade. De hade anat att det var det. Eftermiddagen har vi tillbringat på altanen, med glajjer och kepa då solen gör mig yrare än vanligt :( Nu: Mannen fixat mat!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2012-02-29 21:13:23

Krya på dig vännen, saknar dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela