ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Vi kom ut!

Publicerad 2012-02-12 22:33:11 i Allmänt,

Solen sken, fåglarna sjöng och det var verkligen super skönt. Bästa kommentaren var Stors: vilket underbart väder! och hon som var mest skeptisk till att gå ut. Elden tog sig till slut och korvarna grillades. Det var verkligen behövligt, frisk luft och solljuset. Nästan två timmar var vi ute. Mellan tjafs och trams stack jag näsan mot solen. Kallt och minusgrader i luften men snön på altanen smälte och det torkade upp. Fotade lite och trodde i min enfald att jag skulle hinna, läs komma åt datorn, för att lägga in dem, men inte. Annars har vi inte gjort mer än att de på film, tack snälla Familjen på Ringvägen för lånet av alla filmer, och jag har hunnit med två mindre psykbryt över att det ligger saker ÖVERALLT!!!! Saker tom flyttar på sig, bara så där!!! JAG BLIR TOKIG!!! Prickstatus: Liten fler och Mellan färre. Litens kliar, det gör inte Mellans. Stors skorpor börjar falla, den infekterade fortfarande röd, svullen och öm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela