ziggessyster

Snorträsk eller Änglatorp?? Det är frågan... I hus nr 8 bor Mamma, Pappa, Storasyster Stor, Mellan & Lillasyster Liten. Följ vår, ibland trista, vardag genom regn, rusk, sol och värme....

Nu har det hänt igen...

Publicerad 2012-01-25 08:44:39 i Allmänt,

Jag är utan mob. Den dog! Stendog! Satt i soffan igår och knappade på den, det ringde, den dog! Nu är den död! Så nu väntar jag på ny lapp med alla nr från Telia, den gick naturligtvis inte att mejla, för att kunna skicka in kadavret... Gårdags rapprt: Efter en lugn fm och lunch piggade en febervarm Mellan på sig och tyckte vi skulle gå ut. Frisk luft är ju alltid bra! Så på med kläder! Min plan var att stanna kvar i trädgården, kanske en lätt tur på skidorna på den plogade vägen, men inte. Han tyckte vi skulle till backen! Så, så blev det. Vi går väll hem när du inte orkar mer, sa jag. EN timma senare frös mamman om fötterna, Mormodern som hämtat Stor på skolan hade kommit och det var dax för mig att fiffa mig, vilket jag misslyckades brutalt med, för planering och APT... Nuläges rapport: Vab! Mellan hostar och har feber, det går magsjuka på jobb så jag är inte sååå lessen... Kaffe! Min lilla kropp behöver kaffe! Efter att agerat boxningssäck, Liten älskar du inte din mamma? är jag lätt trött... (Lätt är väll en underdrift)

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2012-01-25 15:23:28

Gissar att det är en Iphone? Så hände med Tommys. Efter någon vecka. Den startade inte på 3 dagar! SEn poff så startade den och fungerade i 1 ½ år å nu är den DÖD! Roligt när man har bindningstid i 2 år och fri surf på just den telefonen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela